לייעוץ חינם מוזמנים לשלוח לנו הודעה 🢀

רוצים לדבר איתנו ? בשביל זה אנחנו כאן !

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה ומתן ייעוץ ראשוני.

נהג חדש כך תשמור על רכב נקי ומבריק

הכנסה בעזרת תוכנת קנבה
תוכן עניינים

נהג חדש ברכב חדש…. אין מרגש מזה.

הכנסה בעזרת תוכנת קנבה

הכול חדש ובוהק והחלום הוא לשמר אותו נוצץ ומלא ברק לאורך זמן.

איך עושים את זה?

ננסה לספק לכם מספר טיפים כיצד תוכלו לשמור על המכונית שלכם נקייה ומבריקה.

שטיפה 

הדבר הבסיסי המסייע לשמירה על רכב נקי ומבריק הוא שטיפה. המצב האידיאלי הוא להקפיד על זמנים קבועים לשטיפה בהתאם לאופי השימוש ורמת הלכלוך. יש כאלה שזקוקים לשטיפה שבועית מנגד יש מי שיכול להסתפק בניקיון חודשי. בכל מקרה, הקפדה על תחזוקה נאותה מבחינת הניקיון, הינה קריטית לגבי השמירה על הרכב במצב חדש.

הגנה על הצבע

כדי לשמור על צבע המכונית שיישאר ויישמר מבריק וחדש, חשוב להגן עליו מפני פגעי מזג האוויר. ישנם חומרים שונים אותם אפשר למרוח כדי ליצור מחסום הגנה מפני קרני UV, לכלוך ומזהמים. מריחה של חומר כזה לא רק מוסיפה ברק אלא גם עוזרת לדחות מים, מה שמקל על ניקוי המכונית. לפני מריחת החומר, יש לוודא שהמכונית נקייה ויבשה וכמובן חובה לפעול לפי הוראות היצרן לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ניקוי הפנים של המכונית

ניקוי המכונית מבפנים חשוב לא פחות כמו הניקוי החיצוני. התחושה במכונית נקייה היא תמיד טובה יותר.

אז יש להתחיל בראש ובראשונה בפינוי כל אשפה או בלגן מהמכונית. כדאי להשתמש בשואב אבק לניקוי המושבים, השטיחים והשטיחונים. יש לנגב את לוח המחוונים, את גלגל ההגה ואת כל שאר המשטחים האחרים בעזרת חומר ניקוי עדין ומטלית עדינה. אל תשכחו לנקות את החלונות גם מבפנים. אחרי שהמכונית נקייה, כדאי גם לעשות שימוש קבוע במטהרי אוויר כדי לשמור על ניחוח רענן, במידה ואתם רכשתם רכב יד שנייה במצב לא טוב והריפודים שלו לא ניתנים לניקוי עצמאית, כדאי להזמין חברה לניקוי ריפודים לרכב

הגנה מפני בלאי

כדי לשמור על ניקיון הרכב מפני בלאי כדאי מאוד להשתמש בכיסויי מושבים ושטיחי רצפה כדי למנוע כתמים ושאר נזקים לריפוד ולשטיחים. אם קורה ונשפך משהו, כדאי למהר ולנקות אותו מיד כדי למנוע כתמים שיתקבעו וריחות שלא תוכלו להתפטר מהם. בנוסף, אפשר להשתמש בתרסיסי מגן UV על לוח המחוונים ומשטחי פלסטיק אחרים כדי למנוע דהייה וסדקים הנגרמים מחשיפה לשמש.

תחזוקה שוטפת

תחזוקה שוטפת של כלל המערכות של המכונית מסייעת גם בשמירה על הניקיון והברק. יש לפקוח עין על מפלסי הנוזלים, כולל שמן מנוע, נוזל קירור ונוזל שטיפת שמשות, ולמלא אותם לפי הצורך. יש לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים באופן קבוע ולוודא שהם מנופחים כראוי. חשוב לנקות באופן קבוע את הפנסים הקדמיים והאחוריים כדי לשמור על בהירותם. בכל מקרה, הקפדה על תחזוקה בהתאם להמלצות היצרן תעזור לשמר את הרכב בצורה חלקה ובמראה מושלם.

חניה נכונה


למקום ולצורה בה אתם חונים יש השפעה מכרעת לגבי המראה והתקינות של המכונית שלכם.

כדאי לחנות באזור מוצל כדי להגן על הצבע מקרני השמש המזיקות. תוכלו להשתמש בכיסוי לרכב כדי להגן עליו. הימנעו מחנייה מתחת לעצים או בקרבת אזורים שבהם ציפורים מתאספות, שכן צואת ציפורים עשויה להזיק לצבע. 

כך תיהנו ממכונית שתישאר חדשה ובוהקת לאורך זמן!

המאמר מוגש באדיבות אתר דיטיילינג ישראל

מחפשים מורה נהיגה? השאירו פרטים ונחזור אליכם