לייעוץ חינם מוזמנים לשלוח לנו הודעה 🢀

רוצים לדבר איתנו ? בשביל זה אנחנו כאן !

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה ומתן ייעוץ ראשוני.

מתי יודעים שצריך למכור רכב ישן לפירוק ?

הכנסה בעזרת תוכנת קנבה
תוכן עניינים

בשעה טובה אתם נהגים חדשים במדינת ישראל. עברתם בהצלחה תיאוריה, הוצאתם את הטסט המבוקש וכעת אתם מחפשים רכב להתאמן עליו, כדי לשכלל את כישורי הנהיגה.
נהגים רבים בתחילת דרכם בכביש מתחילים עם רכב ישן, של ההורים או כזה שהם יכולים להרשות לעצמם.
עם זאת, רכב ישן לא מחזיק לרוב מספיק זמן כדי לשרת אתכם בנאמנות ויגיע השלב שבו תבחינו שהוא כבר לא מתפקד כמו שצריך ואף עשוי לסכן אתכם ואת יתר הנוסעים בדרכים. 

הכנסה בעזרת תוכנת קנבה

מתי תדעו שהגיע הזמן להיפרד מהאוטו הישן?

יש מספר סימני אזהרה שעשויים להצביע על כך שהגיע הזמן להיפרד מהרכב הישן לטובת דגם חלופי. ראשית, בעיות מכניות משמעותיות במנוע או בתיבת ההילוכים שיגרמו לכך שתוציאו כסף רב על תחזוקה ועל תיקונים במוסך וגם בזמן הזה שהאוטו מטופל לא יהיה לכם למעשה אמצעי לניידות. שנית, חוויית הנהיגה לא טובה ואתם לא מרגישים בטוחים לנסוע, הקילומטראז' כבר גבוה ועלות התחזוקה שערורייתית. כמו כן, הביטוח יעלה בהתאם וגם מראה האוטו לא יהיה אטרקטיבי במקרים שונים.

ככל הנראה סימנים אלה ואחרים יעידו על כך שהאוטו סיים את חייו וכעת נשאלת השאלה – מה השלב הבא? להשאיר את המכונית בלי תזוזה בחנייה או ברחוב היא בהחלט לא הפתרון. לכם לא יהיה איך לנסוע וגם המכונית תצבור קנסות ותזיק לסביבה.

בכל הנוגע לתהליכי מכירה, הרי שישנן מספר אופציות מרכזיות בנושא. האחת היא להעמיד אותו למכירה במארקט פלייס של פייסבוק או באתרי מכירה למיניהם ואז להתעסק זמן רב עם רוכשים פוטנציאליים, לנהל מו"מ מייגע ואולי גם למכור אותו במחיר שלא שווה אפילו את ההשקעה של הצגת הרכב והטרחה שנדרשת לצורך כך מלכתחילה.

האופציה השנייה שעומדת בפניכם, היא לנסות סוג של עסקה מסוג טרייד אין שגם היא לא בהכרח משתלמת בשל הפער העצום בין שווי הרכב הפועל לעלות האוטו שתרצו לרכוש. 

למכור לפירוק ולקבל תגמול במזומן

הבשורות המעודדות הן שלא צריך להרים ידיים ובטח שלא להפסיד כסף. ישנה אופציה שנחשבת למתגמלת ונוחה היא מכירת רכב לפירוק. תהליך הפירוק הוא כזה שבמהלכו למעשה מחלצים מכונאים מיומנים מהרכב חלקי חילוף חיוניים, זאת על מנת להרכיב אותם בתהליך מכאני ברכבים אחרים. אלה חלקים שעוד יעילים ויכולים לשרת מכוניות אחרות כך שגם אם הרכב הוא בלאי, הרי שיש חלקים שימושיים בו.
פעולה זו גם מאפשרת חיסכון של ייצור וזיהום הסביבה שלעיתים נלווה לתהליך הייצור וגם חיסכון ברכישה של נהגים אחרים שזקוקים לחלקים אלה.
כמו כן, מדובר בתהליך מחזור הידידותי לסביבה ושמאפשר להוזיל את עלויות התיקון ומי שנפרד מהרכב נפרד ממנו בדרך אחראית תוך מודעות לסביבה.

מכירת מכונית לפירוק יכולה להיות גם נוחה מאוד כי מגרשים רבים שמחפשים מכוניות לפירוק מציעים פעמים רבות שירותי גרירה בפריסה ארצית ומסביב לשעון.
כמו כן, כחלק מהעסקה, לרוב יוצעו לכם תנאי תשלום נוחים ואטרקטיביים של גמול שנקבע על פי הערכה של מצב הרכב, שנת ייצור, סוג דגם ואפשר לקבל את התשלום לרוב באמצעים שונים – מזומן, צ'ק, העברה בנקאית.

לסיכום, בבואכם למכור את המכונית לצרכי פירוק, בררו על חברה אמינה שמחפשת לרכוש מכוניות שעברו תאונה או בסוף ימיהן לצרכי חילוץ רכיבים.
בדקו שאכן מדובר בחברות אמינות ואילו שירותים הן מציעות כגון שירותי גרירה וכן אמצעי התשלום וכמה תוכלו לקבל עבור המכונית שבידכם. אל תנהגו על אוטו שמסכן אתכם או כבר אינו נעים לנהיגה. בדקו איך אפשר למכור אותו לצרכי פירוק ולעבור ולשדרג את הדגם הבא שלכם.

מחפשים מורה נהיגה? השאירו פרטים ונחזור אליכם