לייעוץ חינם מוזמנים לשלוח לנו הודעה 🢀

רוצים לדבר איתנו ? בשביל זה אנחנו כאן !

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה ומתן ייעוץ ראשוני.

מה חשוב שיהיה לכם כאשר אתם מחזיקים רכב?

הכנסה בעזרת תוכנת קנבה
תוכן עניינים

אין יותר כיף מאשר רכב שהוא כולו שלכם, אבל יחד עם החזקת רכב מגיעה גם אחזקת רכב ותחזוקתו. בדף הבא, תוכלו למצוא צ'ק ליסט מלא לציוד, אבזור וכלי עבודה שכל בעל רכב צריך להחזיק – המשיכו לקרוא. 

הכנסה בעזרת תוכנת קנבה

איזה סוג ציוד בסיסי צריך בכל רכב?

בין אם אתם נוהגים במכונית מיני ובין אם ברכב גדול יותר, חשוב להחזיק את הציוד והאביזרים הנכונים בתא המטען (או מפוזרים במושב האחורי כמו אצל חלקנו). הכלים האלה יכולים לעשות את כל ההבדל כשאתם מוצאים את עצמכם במגוון סיטואציות, כולל מקרים בהם יש פנצ'ר בגלגל, מקרים בהם הרכב נתקע בשולי הכביש, שמא מתחפר בתוך חול ועוד. בתוך כך, צוות אתר מפתח בקליק ממליץ שבכל רכב תהיה איזושהי ערכה של עזרה ראשונה. כמו כן, אפוד צהוב נדרש ע"פ החוק, וכן כדאי שיהיה ברכב גם פנס חירום שעובד גם ללא חיבור למצב הרכב. בנוסף, בעלי רכבים רבים בוחרים להחזיק ברכב גם קומפרסור עבור ניפוח הצמיגים במידת הצורך (בעיקר רכבי שטח). 

חובה שיהיו כבלים למצבר ברכב, אך גם בוסטר   

"מצבר מת" זה מצב שיכול לקרות לכל אחד, וכשזה יקרה, תהיו אסירי תודה שיש לכם כבלים למצבר. עם זאת, לעיתים כבלים הם ממש חסרי שימוש, כמו למשל במקרים של היתקעות עם הרכב באמצע הלילה. במקרים אלו קשה לאתר רכבים אחרים שיסייעו לכם עם הנעת כבלים, כמו גם במקרים בהם הרכב תקוע בשטח. כאשר אין רכבים אחרים מסביב שיוכלו לסייע עם הנעת כבלים, טוב שיהיה בתא הכפפות מוצר הנקרא "בוסטר". זוהי סוללה ניידת עם סט של כבלים קטנים המתחברים למצבר ומניעים אותו בקלות.

לא יודעים כיצד להחליף גלגל? – קצף לתיקון תקר 

באופן כללי, צמיגים שאינם מנופחים הם לא רק צמיגים שמגבירים את צריכת הדלק, אלא שהם עלולים להוביל גם לסכנת חיים. בין אם אתם צריכים לנפח את הצמיגים או שמא אתם מעוניינים לתקן תקר בגלגל, ההמלצה הכי טובה היא להחזיק בתא המטען קצף לניפוח צמיגים. זהו קצף מיוחד אשר מתנפח בתוך הצמיג ואוטם (זמנית) את הפנצ'ר בגלגל של הרכב. עם זאת, קחו בחשבון שהפתרון של ניפח בקצף הינו פצרון זמני בלבד. אם אתם מתקנים עם הקצף פנצ'ר בגלגל, גשו לפנצ'רייה לאחר ניפוח הצמיג. 

לסיכום, כמה מילים על תיקוני דרכים

בסופו של דבר, תיקונים ברכב, גם אם הם קלים, מצריכים ידע ומיומנויות שונות, החל ממיומנויות חשמל, דרך מכונאות ומיומנויות אלקטרוניקה שונות. לכן, אתר מפתח בקליק ממליץ על שירות תיקוני דרך לרכבים בכל עיר ולכל סוגי הרכבים. לא פעם, ניתן לתקן תקלות קטנות ולהמשיך עם הנסיעה, מה שמייתר לחלוטין את הביקור במוסך וחוסך המון כסף בכיס. זכרו, אם אינכם יודעים כיצד לגשת לפתרון של תקלה כזאת או אחרת ברכב, הימנעו מלהתעסק איתו כדי למנוע נזק נוסף. 

 

 

מחפשים מורה נהיגה? השאירו פרטים ונחזור אליכם