לייעוץ חינם מוזמנים לשלוח לנו הודעה 🢀

רוצים לדבר איתנו ? בשביל זה אנחנו כאן !

השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה ומתן ייעוץ ראשוני.

מדוע חשוב לתרגל לתאוריה לרכב?

הכנסה בעזרת תוכנת קנבה
תוכן עניינים

             תיאוריה היא המקפצה שלכם להוצאת רישיון נהיגה והשלב שבודק את הידיעה שלכם בכל הנוגע לחוקי התנועה, מבנה הרכב, נסיעה בטוחה.
המבחן התיאורטי בא לפני המבחן המעשי ורבים חוששים מפניו, כיוון שהוא מקיף חומר רב ויש לענות נכונה על כ-26 שאלות מתוך 30 שאלות במבחן בפורמט אמריקאי. כלומר, יש מעט מקום לטעויות וחשוב לבחור את התשובה המדויקת ביותר על מנת לענות נכון ולעבור את הבחינה. 

הכנסה בעזרת תוכנת קנבה

אין ספק שיש להגיע כמה שיותר מוכנים למעמד התיאוריה. כדי לשפר את סיכויי ההצלחה במבדק, חשוב להתחיל ללמוד בהקדם האפשרי ובטח לא לדחות לדקה ה-90, כדי לוודא שאכן יעמוד לרשותכם פרק זמן מספק לעבור על החומר ולשלוט בו היטב לפני המועד בו אתם מתכננים להיבחן.

טכניקות למידה לתאוריה

מתלבטים איך ללמוד על מנת להצליח? יש מגוון דרכים ללמוד לקראת המבחן, כשכל אחד מוצא את הדרך הנכונה והיעילה ביותר עבורו מבין הסגנונות השונים או בוחר לשלב ביניהם למיקסום הידע.

בין האופציות הקיימות ניתן לציין למידה מתוך ספר או חוברת, קורס דיגיטלי הכולל אסופה של סרטונים שמסבירים את החומר בצורה מצולמת ובגובה העיניים, קורס זום שמציע למידה מרחוק או קורס של למידה פרונטאלית בכיתה.

לכל שיטה יש יתרונות – בלמידה באמצעות קורס מקוון אפשר ללמוד בכל עת ומכל מקום ובקורס זום יש מסגרת אך עדיין ניתן ללמוד מ"אזור הנוחות" ואילו למידה פרונטאלית יכולה להיות משמעותית עבור מי שמתקשה להתרכז דרך מסך או מתקשה בלמידה עצמאית.
בכל אופן, יש מי שבוחרים ללמוד לבד באופן עצמאי ואחרים הולכים על הקונספט הקבוצתי. יש מי שגם משתמשים בשיטה של אסוציאציות כדי לעורר את הזיכרון ואחרים זקוקים לעזרים חזותיים כדי לשפר את הלמידה.

תתרגלו – תצליחו

אין ספק ששיטה אפקטיבית ללימוד היא באמצעות תרגול. כיוון שעל אף שמדובר בכללים, חוקים והנחיות, כאשר מתרגלים את החומר שוב ושוב למעשה חוזרים עליו עד שהוא שוקע ומופנם.
וכך בעצם קל יותר לעבד אותו ולשלוף את החומר הרלבנטי על מנת לענות על השאלות השונות. תרגול מסייע גם בשיפור הזיכרון ומקל על ההיזכרות בהמשך גם במצבים מלחיצים כמו בחינות. 

אפשר בהחלט לתרגל באמצעות מבחן תאוריה לדוגמא כדי להתנסות בסוג של סימולציה במבחן העיוני ולהבין מהי רמת הידע והשליטה הנדרשת מכם בפרק הזמן המוגדר. על בסיס התנסות זו גם תדעו מהן נקודות החולשה ומהן נקודות החוזקה שלכם ועל מה עליכם לעבור על מנת לשפר את ההצלחה במבדק הבא. 

מומלץ ליצור תוכנית לימוד מסודרת ולוודא שאתם אכן עוברים על כל החומר כמו גם ליצור לוח זמנים מוגדר שיאפשר לכם ללמוד ביעילות ובלי לחץ וגם לבצע חזרה על כל נושא בסיום הלימוד שלו.
ישנם משאבי למידה רבים שיוכלו להיות לכם להיעזר מחומרים אינטרנטיים ועד חומרים מודפסים. אפשר לבקש ממישהו שיבחן אתכם או לבחון את עצמכם ובכל אופן, עברו על התשובות הנכונות ובדקו מה עניתם נכון ומהי תשובה שגויה וכמובן, חשוב שתבינו מדוע זו תשובה שגויה כדי שלא תחזרו שוב על אותה הטעות.

נסו לאמץ לכם הרגלי למידה ומסגרת קבועה ללמידה כמו גם את סביבת הלימוד המועדפת עליכם ביותר, כדי שתוכלו להספיק את כל החומר עד מועד הבחינה וגם שתהליך הלמידה יהיה חלק משגרת היום יום עד המבחן עצמו.
אל תוותרו על פורמט מקצועי ולמידה אצל מורים טובים ומנוסים, שידעו להעביר את החומר בדרך ברורה ומובנית וכן קורסים שיאפשרו לכם גם לתרגל בעילות.

מחפשים מורה נהיגה? השאירו פרטים ונחזור אליכם